فال امروز, فال خرداد ۹۴,فال روزانه, فال روز, فال روز چهار شنبه ۲۷ خرداد ۹۴, فال ۲۷ خرداد ۹۴

130

فال روز چهارشنبه ۲۷ خرداد ۹۴ 

برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

 فروردین:

شما امروز راحت‌تر هستید کارهایی را انجام دهید که برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش کردن برای تعیین کردن دقیق نیازهای دیگران، شما می‌توانید این کار را برعکس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود که به هدفتان نزدیک نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن کارهایی که توانایی آنها را دارید   نهراسید.افکارتان با سرعت زیادی در حال چرخش اند و نمی گذارند تصمیم درستی بگیرید. متأسفانه فعلاً نمی توانید متوجه شوید که کجای کارتان اشتباه است. به جای این که بخواهید دست به کار بزرگی بزنید، به شما توصیه می شود از سرعت چرخش افکارتان لذت ببرید. حتی اگر پیشرفت چندانی حاصل نکردید اشکالی ندارد. بهتر است وضع فعلی را بپذیرید تا از این سرعت کاسته شود و بتوانید از آن خلاص شوید. آن چه اکنون اهمیت دارد انگیزه است، نه کارآمدی.

 اردیبهشت:

حتی اگر جدیداً شما تمایل دارید که احساساتان را برای خود نگه دارید، ولی گزینه سکوت کردن همراه با قدرت را برای خود برنگزینید. خوشبختانه دوستان شما و افرادی که دوستتان دارند به واسطه ظاهر شما می‌توانند حقیقت را بفهمند. حتی اگر نسبت به تصمیم مالی جدیدی که گرفته‌اید احساس خوبی دارید، ممکن است که هنوز برای آنچه که بعدها اتفاق می‌افتد آمادگی نداشته باشید. به خاطر  اینکه عقاید عمومی را هم بدانید این قضیه را با یک دوست صادق در میان بگذارید.شاید دوستان تان فکر کنند که امروز چه قدر ساکت و آرام به نظر می رسید، اما اگر کسی ناگهان قضاوت نادرستی درباره ی شما بکند ممکن است به او خشم بگیرید. ورای این ظاهر آرام و دلپذیر یک آدم عصبی قرار دارد، اما تمایل دارید تا وقتی کسی کاری به کارتان ندارد خشم تان را از آن ها پنهان نگه دارید. اکنون احساس نا امنی می کنید، اما بهتر است در این باره به کسی چیزی نگویید. بگذارید دیگران هر فکری که دل شان می خواهد بکنند. وقتی به آن ها نشان دهید که در کارتان صداقت دارید از این فشارها کاسته خواهد شد.

خرداد:

با وجود احساس سستی و رخوتی که امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای کارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده و آنها را فهرست‌بندی کنید. اگرچه این کار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد که این زمان صرف تأمل کردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این کارها شما را مشغول خواهد کرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد کرد که یکی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینکه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید.به نظر می رسد که نمی توانید مغزتان را خاموش کنید و این همه فعالیت مغزی خسته ی تان کرده است. سعی کنید کارهای تان را از ابتدای صبح با یک سرعت ملایم انجام دهید تا خلاقیت تان در طول روز افزایش پیدا کند. کمی از روز که گذشت ممکن است در افکارتان تغییراتی حاصل شود. سعی نکنید افکارتان را کنترل کنید، بگذارید بدون دخالت شما مسیرشان را طی کنند. اکنون بهترین ایده ها زمانی به سراغ شما خواهند آمد که در خیالات تان غرق شوید. خیالاتی که اکنون در سر دارید کلید موفقیت آینده ی شما هستند.
تیر:
شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می‌شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می‌تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه‌های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می‌توانید صادقانه عمل کنید.امروز ممکن است از دیگران فاصله بگیرید و گوشه ای کز کنید، در حالی که آن ها همه در تب و تاب اند. می دانید که قرار است اتفاق مهمی بیفتد و فکر می کنید تنها کاری که از دست تان برمی آید این است که خودتان را برای این اتفاق آماده کنید. به شما توصیه می شود که چند روزی صبر کنید و بعد برنامه هایی را که دارید عملی کنید. نگران این موضوع نباشید که شاید دیگران قضاوت تان کنند، به حس ششم تان اطمینان کنید و به ندای درون تان گوش دهید.

مرداد:

اکنون که ستاره مریخ در نشانه شما قرار گرفته است شما انرژی بسیار بالایی دارید، اما ممکن است در مسیری که شما را به هدفهایتان می‌رساند حرکت نکنید. یک علامت خطر قرمز برای خودتان فرض کنید و با دقت به نشانه‌های اطرافتان نگاه کنید. پیامهای مهمی در راه هستند؛ اما آنها با یک زبان آشنا نوشته نشده‌اند. در عوض جهان خارج در حال برقراری ارتباطی سمبلیک با شما می‌باشد و در این موقع شما می‌توانید از پیامهایی که برای شما می‌گذارد سر در بیاورید.بسیار بی تاب هستید تا کار جدیدی را شروع کنید، اما این بر قراری می تواند موجب شود تا تکه ی مهمی از پازل را فراموش کنید. اگر این قدر عجله نکنید می توانید بین موفقیت و خطر با آسودگی گام بردارید. فرصت هیجان انگیزی اکنون پیش روی شماست، اما باید قبل از هر کاری ابتدا به پیامدهای این کار فکر کنید. اگر با دقت بیشتری برنامه ریزی کنید چیزی را از دست نداده اید.

 شهریور:

اینگونه به نظر می‌رسد که شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار کردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی که دیگران فکر کنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم که به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی که در اجتماع، محل کار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید.اگر قبل از این که حقایق را به دقت بررسی کنید احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید ممکن است مشکل درست شود. شاید فراموش کرده اید که دیگران ممکن است چه واکنشی به افکارتان نشان دهند، به همین خاطر وقتی واکنش آن ها را ببینید حتماً تعجب خواهید کرد. باید راهی پیدا کنید تا یک برنامه ریزی خوب داشته باشید. از صمیم قلب حرف تان را بزنید، بعد خواهید دید که همه چیز خودش حل خواهد شد.
بحران و تنش در حال رشد کردن است، اما شما هنوز آماده دست و پنجه نرم کردن با مسأله‌ای غامض و غیرقابل حل نیستید. درعوض ممکن است دوست داشته باشید با ورزش کردن، با یک دسته کارت و یا فقط با دوستانتان خودتان را سرگرم کنید. وقت گذراندن با دوستان شبیه به خود موضوع مثبتی در زندگی شماست، مگر اینکه برای فرار کردن از وظایف به این کار پرداخته باشید.به نظر می رسد که امروز نمی توانید کارهای روزمره ی خود را طبق برنامه به پیش ببرید، زیرا مدام به دنبال راهی هستید تا از این مسئولیت ها شانه خالی کنید. اکنون نمی توانید روی کارتان تمرکز کنید، زیرا تفریحات فریبنده ای را پیرامون تان می بینید که شما را وسوسه می کنند. از انجام کارهای تکراری خسته شده اید و حالا دل تان می خواهد با آدم های خلاق هم صحبت شوید. اما یادتان باشد که اگر اکنون سرتان به کارتان باشد چیزهای بیشتری عایدتان خواهد شد، پس راهی پیدا کنید تا بین کار و تفریح تعادل برقرار کنید.
 آبان:
ممکن است شما در طی چند روز گذشته شروع به کار کردن بر روی یک پروژه کرده باشید و اگر این کار را انجام دادید، حالا زمان این است که بر آنچه تا کنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد کارها را به جلو بردن مثل این می‌ماند که در یک ساختمان قبل از اینکه پایه‌های آن پی‌ریزی شود طبقه‌های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می‌رود، آرام حرکت کرده و طبق یک برنامه از پیش آماده شده کارهایتان را انجام دهید.به نظر می رسد که از یک آشوب احساسی رنج می برید. شاید همکاران تان وظایف شان را به درستی انجام نمی دهند، اما تصمیم دارید که آن ها را ترغیب کنید تا عالی ترین مهارت های شان را به کار بگیرند. اکنون این قابلیت را دارید که مؤثرترین راهکار را در انجام امور انتخاب کنید. به نظر می رسد که در به عهده گرفتن مدیریت امور مشکلی ندارید. فقط یادتان باشد که نمی توانید دیگران را کنترل کنید. باید یاد بگیرید تا انتظاراتی را که از دیگران دارید تغییر دهید.

 آذر:

امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.امروز می توانید برای این که از وظایف تان فرار کنید به راه های خلاقانه فکر کنید. اما یادتان باشد که کارها به خودی خود انجام نخواهند شد، باید به انجام آن ها فکر کنید، زیرا به همین سادگی ها نمی توانید مسئولیت های تان را نادیده بگیرید. اکنون می توانید از دلربایی خود استفاده کنید تا مدتی فراغت به دست آورید. اما حواس تان باشد که زیاده روی نکنید، زیرا رها کردن کارها بعداً مشکل ساز خواهد شد

 دی:

ممکن است شما شروع به نشان دادن کارهایی کرده باشید که می‌توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهید که یک امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست که شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلکه شما باید ارزش کارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی کنید.به نظر می رسد که به ایده هایی که دیروز به سرتان زده بودند فکر می کنید. یادتان باشد که بعضی از آن ها می توانند امروز به کارتان بیایند. خوشبختانه بین عقل و احساس تان هماهنگی خوبی برقرار است و به همین خاطر این شانس را دارید تا درست تصمیم بگیرید. خیلی نگران عملی کردن افکارتان نباشید، بعداً فرصت های مناسبی پیش روی تان قرار خواهند گرفت که می توانید به وسیله ی آن ها نقشه های خود را به واقعیت تبدیل کنید. به شما توصیه می شود که افکارتان را همین طور که می آیند و می روند روی کاغد بنویسید. سعی کنید برنامه ریزی کنید، اما بگذارید تا زمان مناسب برسد و بعد وارد عمل شوید.
بهمن:
اگر شما امروز با فرد جدیدی آشنا بشوید، حجاب و پرده بین دنیای شما ممکن است چنان نازک شود که شما همه چیز را در مورد زندگی گذشته یا برخی از جنبه‌های دیگر زندگی آن فرد متوجه بشوید. حتی اگر این موضوع را باور ندارید، تجربه برخورد کردن با فردی را در نظر داشته باشید که این شخص آنقدر به نظرتان آشنا می‌آید که احساس می‌کنید قبلاً با هم دوست بوده‌اید.از این که می بینید همه چیز سر جای خودش است احساس خیلی خوبی دارید. یادتان باشد که فعالیت های بیشتری را به برنامه ی تان اضافه نکنید. سعی کنید راهی پیدا کنید تا از بار مسئولیت های تان کم شود. مثلاً می توانید بعضی کارها را به روز دیگری موکول کنید. بد نیست جایی هم برای اتفاقات غیرمنتظره بگذارید.

 اسفند:

زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.از این که با این همه تغییرات که پشت سر هم می آیند کنار بیایید خسته شده اید. دل تان می خواهد از سرعت اتفاقات کاسته شود و البته برای مدت کوتاهی این آرزوی شما برآورده خواهد شد. بدانید که نمی توانید همه چیز را کنترل کنید. اگر از خودتان و دیگران انتظارات کمتری داشته باشید راحت تر با این وضعیت مواجه خواهید شد. سعی کنید با دیگران با ملایمت بیشتری رفتار کنید تا کسی را آزرده خاطر نکنید.